måndag 2 december 2019

Sammanfattning/utvärdering vecka 48

Vecka 48 visade sig bli en riktigt bra vecka, då jag fick mycket gjort. Å andra sidan så var det en del annat som fick stryka på foten men så är det ju, man kan inte hinna med allt. Läsningen fungerade riktigt bra och även om planeringen inte höll helt och hållet så kom jag tillräckligt nära för att kunna vara mer än nöjd. Jag lyckades också hålla ett bra tempo med recensionerna så just nu har jag i alla fall inte hamnat efter. Jag hoppas nu att vecka 49 kommer att fungera lika bra, det skulle nämligen kännas riktigt bra om jag nu kunde hålla det här tempot december ut och sluta året på topp.



Det som hände bok- och läsmässigt under vecka 48 var

Jag läste ut 4 böcker

Infiltratören av Lotta Luxenburg
Tvångströjan av Aino Trosell
Den himmelske Fåröherden av Ronnie G Lundin
Kryptosapiens av Johan Jergner.Ekervik & Kristina Sigunsdotter

Jag publicerade 4 recensioner

Albino - Mons Kallentoft & Anna Karolina
Silverfloden - Mats Erasmie
Sprucket läder och svikna löften - Ewa Klingberg
Makten - Dean Koontz

Det fanns 0 rec.ex i brevlådan

Jag köpte 0 böcker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar