fredag 20 december 2019

Helgläsning vecka 51

Jag har en känsla av att jag inte lär hinna läsa speciellt mycket den här helgen för det finns alldeles för mycket annat att göra. På lördagen ska vi iväg för att köpa en sista julklapp och så är det lite annat som vi behöver. På söndag ska skinkan lagas (förutom griljeringen som görs på måndag). Jag deltar i Nellons Läs-it-snow den här helgen och ska alltså läsa något "mysigt" så därför struntar jag i min vanliga läsahög och har istället plockat fram lite lätt- och snabbläst. Och en av böckerna är den "julbok" jag tänkt läsa i år..





Det jag ska läsa i helgen är



Jag kommer hem till jul av Joanna Bolouri












Edenbrooke av Julianne Donaldson












Rent som guld av Karin Slaughter & Lee Child










Vad ska du läsa i helgen?

3 kommentarer:

  1. Ser ut som mysig och spännande helgläsning.

    SvaraRadera
  2. I helgen får jag se om det blir något läst, ska försöka ta mig för något läsande i alla fall, annars får det bli under mellandagarna :D.

    SvaraRadera
  3. "Jag kommer hem till jul" har jag tittat på många gånger och funderat på att köpa, Karin Slaughter har jag läst en enda av "De vackraste" och den var så otäck så jag har inte vågat mig på nån mer :D men jag får kanske omvärdera det.... Just nu är det Malin Persson Giolito's "Bortom varje rimligt tvivel" som gäller :)

    SvaraRadera