måndag 9 december 2019

TÄVLING !

Jag fick en dublett av Sprucket läder och svikna löften av Ewa Klingberg (titeln är länkad till min recension av boken) i förra veckan och den lottar jag ut nu enligt överenskommelse med förlaget Historiska media

För att delta ska du

1. Anmäla här i kommentarerna att du vill delta i utlottningen
2. Tipsa om utlottningen på din blogg och/eller sociala medier och ange var du tipsat.
2. Svara på frågan:
Sprucket läder och svikna löften är fjärde, fristående delen i en serie. Vad heter serien?
3. Lämna mailadress där jag kan få tag på dig om du vinner boken.

Tävlingen går ut söndagen den 15 december kl 23.59

LYCKA TILL!




10 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. 1. Klart jag vill vara med!
    2a. https://skrivrobert.blogspot.com/2019/12/utlottning-hos-boklysten.html
    2b. Huskvarnaserien.
    3. skrivrobert@hotmail.co.uk

    SvaraRadera
  3. Jag vill gärna vara med och tävla ha en fortsatt trevlig vecka kram Nina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Huskvarna serien rammengarden@gmail.com

      Radera
    2. https://rammengarden.blogspot.com/2019/12/tavla-hos-boklysten.html

      Radera
  4. Så klart jag vill ha denna och jag har delat på Instagram (@bokforingenligtmonika). Serien heter Huskvarnaserien. Min mejl är mejla.monika[kanelbulle]gmail.com

    SvaraRadera
  5. Klart jag vill vara med den vore en perfekt julklapp till mamma. Det är fjärde boken I Huskvarna serien.
    glutenfritt@ gmail.com (delar på insta cupcakemombooks)

    SvaraRadera
  6. Gissa om jag skulle älska att läsa den boken i Huskvarnaserien! Så det är klart att jag vill vara med.....
    Min mailadress är: stjarnarve@gmail.com och jag kommer om 3 sek lägga ut en länk hit...
    KRAM/Susie

    SvaraRadera
  7. Klart jag vill vara med;)Huskvarnaserien heter serien. tipsar på min instagram helensboktips. Min Mail adress är helenl80@hotmail.com mvh Helen

    SvaraRadera
  8. Glad 3:e advent! Jag vill gärna vara med och tävla om en bok ur Huskvarna-serien��. Har tipsat om din sida/tävling på mitt instagram! Min mejladress ifall jag skulle ha turen att vinna är; mngk00@karlstad.se. //Marlén

    SvaraRadera