söndag 8 december 2019

Månadssammanfattning November 2019




Månadssammanfattning - November 2019

Antal lästa böcker: 13
Antal lästa noveller: 0
Antal häften: 0
Totalt antal sidor: 4016
Inbundet: 5
Kartonnage: 2
Danskt band: 0
Häftad: 4
Storpocket: 0
Pocket: 1
E-bok/Pdf: 0
Lästa rec.ex: 12
Lästa hyllvärmare: 1
Köpt: 1
Fått: 5
Kaosutmaningen 2019 (totalt antal avklarade punkter): 22
Månadens bästa bokSilverfloden av Mats Erasmie

Böcker jag läst i november  (titeln är länkad till recensionen, alla böckerna är inte recenserade ännu)

Höjden av förändring - David Eriksson
Drakar lyfter i motvind - Frida Moisto
De svarta tornen - Astrid Ahlberg
Albino - Mons Kallentoft & Anna Karolina
Silverfloden - Mats Erasmie
Sprucket läder och svikna löften - Ewa Klingberg
Makten - Dean Koontz
Det enda du behöver - Sylvia Lidén Nordlund
Marias kockskola - Michael Wiander & Peter Jönsson
Infiltratören - Lotta Luxenburg
Tvångströjan - Aino Trosell
Den himmelske Fåröherden - Ronnie G. Lundin
Kryptosapiens - Johan Jergner-Ekervik & Kristina Sigunsdotter


Lästa böcker månad för månad det här året finns under fliken Läst 2019

November var en rätt så bra månad. Läsningen flöt på relativt bra men jag hade en del annat att göra också så det blev kanske inte riktigt så många böcker lästa som jag hade hoppats på, men jag är nöjd ändå. Det jag ändå är mest nöjd med är att det börjar äntligen synas ordentligt att läsahögarna minskar. Recensionerna är jag ikapp med och nu är det bara att hålla tempot så jag inte hamnar efter igen. December brukar vara en lite svårare månad i och med att det är mycket annat som tar tid från läsningen och i år lär det blir extra mycket annat i och med att Remus flyttar in i mitten av månaden. Nu är vi ju redan inne i december och än så länge så funkar det mesta bra, men vi får väl se hur det går när ännu närmare jul.

1 kommentar: