måndag 30 december 2019

Sammanfattning/utvärdering vecka 52

Sista veckan, vecka 52, för året 2019 gick faktiskt bättre än förväntat. I och med att det var julveckan och jag också oväntat blev tvungen att åka in för provtagning och så matlagning och diverse annat på julafton så hade jag inte väntat mig att hinna läsa så mycket som jag gjorde. Det blev visserligen inte riktigt så många recensioner publicerade som jag hade hoppats hinna med men jag är glad och nöjd med det jag ändå lyckades få ut.





Det som hände läs- och bokmässigt under vecka 52 var

Jag läste ut 4 böcker

Rent som guld av Karin Slaughter & Lee Child
Välkommen till Flanagans av Åsa Hellberg
Svek av Jesper Stein
Det som ingen ser av Susanne Hydén

Jag publicerade 3 recensioner

Älvdansen - Kamilla Oresvärd
Alla älskar Bianca - Birgitta Bergin
Ro utan åror - Ulla-Carin Lindquist

Jag fick 1 bok (julklapp)

Folk med ångest av Fredrik Backman

Jag köpte 0 böcker
Jag köpte inget till mig men jag köpte 3 böcker som julklapp till maken (och eftersom böckerna inte var till mig så räknas de inte)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar