fredag 22 maj 2015

Boksamlare

För några helger sedan blev jag ju av med flera kassar med böcker till min brorsdotter och till min brors vänner och allt var frid och fröjd. Mina "lästa"-lådor var inte längre riktigt så fulla längre och jag kunde börja fylla dem igen utan att oroa mig över vad vi skulle göra med böckerna. Men så var min man in till garaget förra helgen och skulle börja organisera om där, alltså gick han igenom lite vad som hade samlats där. Och vad är det han hittar? Ännu fler kartonger med böcker! Så den här helgen kommer att ägnas åt att gå igenom garaget ordentligt så att vi verkligen får fram precis alla böcker som ska sättas i omlopp! Undrar om det någonsin kommer en tidpunkt då det inte finns någon kartong med lästa böcker undangömd någonstans i huset?



1 kommentar: