måndag 25 maj 2015

Utan internet!

Usch, den här dagen har inte varit rolig! Har suttit här utan Internet och uppenbarligen telefon också (jag får kopplingston men folk har försökt ringa och inte kommit fram). Telefon kan jag leva utan och att den inte ringer är inte ett problem. Men Internet!?! Och just idag när jag borde ha skrivit recensioner, pysslat lite med bloggen osv osv.  Så nu när jag äntligen kommit ut på nätet igen, så blir det att jobba av! Men lite skrämmande hur beroende av Internet man egentligen är!




5 kommentarer:

  1. Vet hur det är. Vi var utan fiberuppkopplingen hela fredagen o lördagen. Gissa hur lyckliga mina tonårsdöttrar var...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, man blir så lätt beroende av nätkoppling

      Radera
  2. Sådär brukade jag känna förut, men nu tänker jag mest "skööönt" ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tänk om jag också kunde känna så.

      Radera
  3. Ja det är jobbigt när man blir tvingad till saker...det är lättare att vara utan internet för att man själv väljer det!

    SvaraRadera