lördag 27 maj 2017

Loppisfynd igen



Idag har vi varit på auktion och loppis som arrangerades på Rasbokils Bygdegård. Det fanns inte så jättemycket på auktionen som vi var intresserade av så vi gick runt på loppisen istället. Det var inte speciellt mycket intressant där heller förutom att jag hittade sjätte delen i Denise Rudbergs serie om Marianne Jidhoff. Det är den enda boken i serien jag ännu inte läst och jag hade tänkt att skaffa den så småningom så det var ju tur att jag hittade den nu och till ett bra pris dessutom.


6 kommentarer:

  1. jag hittade böcker för 5 kr på Lions idag

    SvaraRadera
  2. tänk att man ibland hittar precis det man saknar!

    SvaraRadera
  3. En loppis där man hittar böcker är det alltid värt att fara till1

    SvaraRadera
  4. Böcker är toppen att fynda på loppis!

    SvaraRadera