söndag 21 maj 2017

Veckoplanering vecka 21

Vilken härlig söndag det har varit! På morgon fick maken klippa gräset för första gången i år och sen besökte vi Bakluckeloppisen vid Ulva Kvarn.  Och vädret har varit så fint att vi kunnat ha ytterdörren öppen hel dan, vilket katterna såklart är jätteglada över. Illrarna flyttade utomhus igår och pojkarna kunde vara ute i kattgården hela dagen idag. Det här är verkligen hur perfekt som helst och man blir direkt lite lättare till sinnes när det är lite ljusare och varmare. Men, det som händer är ju att man inte hinner läsa riktigt lika mycket som vanligt.  Men planera för kommande vecka måste jag ju göra i alla fall - sen om planeringen håller eller inte är en helt annan sak..

Det jag tänkt läsa är







Farligt att förtära av Maria Lang













Förnedringen av Tinna Lindberg











Bakom din rygg av Sofie Sarenbrant











Manglade dukar och virkade servetter av Ewa Klingberg











Vad ska du läsa under kommande vecka?




3 kommentarer:

  1. Jag håller på med Sofies bok.

    SvaraRadera
  2. Många böcker du planerar att läsa i veckan. Jag planerar att läsa ut Förlorade själars stad och sedan får jag se vad det blir.

    SvaraRadera
  3. Bakom din rygg ska jag också läsa!!

    SvaraRadera