söndag 28 maj 2017

Veckoplanering vecka 22

Min planering för förra veckan fungerade inte så vidare bra. Under veckan gick det väl något så när, men när helgen kom så blev det katastrof. Det enda vi hade tänkt oss att göra var att besöka auktionen på bygdegården, handla och sen skulle jag kunna läsa resten av helgen. Men...eftersom maken jobbar när jag fyller år så bjöd han på hotellfrukost nu på söndagsmorgonen och därefter blev det ett loppisbesök. Alltså gick lördagen åt till auktion och att handla och idag började vi med en rejäl frukost på Radisson Blue för att sen besöka loppisen på Ulva kvarn och helt plötsligt har halva dagen gått utan att jag hunnit läsa en endaste sida.
Kommande vecka får jag alltså försöka sätta fart och i teorin borde jag ju ha rejält med lästid, men i praktiken lär det inte bli så. Men planera för läsningen ska jag göra ändå - om inte annat så blir det ju intressant att se hur fruktansvärt fel jag planerat, hehehe.

Det jag tänkt läsa i veckan är






Bakom din rygg av Sofie Sarenbrant













Laboon av Henrik Tord














Dimmornas hus av Alix Rickhoff











Flickan med gåvorna av M. R. Carey










Nu vet jag att på onsdag kanske det inte blir så mycket läst, men de andra dagarna hoppas jag att jag ska hinna med en hel del. Och jag är nöjd så länge jag hinner med i alla fall hälften av de här böckerna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar