onsdag 3 maj 2017

Månadens bästa bok - April




Det har varit en härlig dag - tyvärr blir det fortfarande kallt på kvällarna så just nu fryser jag ganska rejält trots tjocka byxor och dubbla tröjor. Jag får helt enkelt försöka få upp värmen genom att "jobba" lite....
Så här vid månadsskiftet ska man välja ut Månadens bästa bok till Mias Utmaning och det är inte alltid lika lätt som det låter. I April har jag haft förmånen att få läsa många bra böcker och det är inte lätt att välja en av dem som bäst, speciellt eftersom det handlar om helt olika böcker ur olika genréer. Men välja måste jag ju och då får det bli


Fixaren av Gabriella Ullberg Westin (titeln är länkad till recensionen och där finns mer info om boken) Jag är lite svag för de här böckerna och då speciellt Johan Rokka så det var nog nästan givet att om jag måste välja så blir det den här.


6 kommentarer:

  1. Den lät spännande! Tack för tipset!

    SvaraRadera
  2. Verkar ju riktigt spännande!
    Hade också svårt att välja bara en bästa-bok för april månad. :D

    SvaraRadera
  3. Kollat lite på den här serien, men inte läst än. Den verkar spännande.

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att Fixaren blev din "månadens bok" :-)

    SvaraRadera
  5. Jag har de två första delarna i den här serien, olästa så klart, men jag är väldigt sugen på att läsa dem.

    SvaraRadera
  6. Jag har tyvärr inte läst en enda av denna författare.

    SvaraRadera