söndag 7 maj 2017

Veckoplanering vecka 19, 2017

Läsningen under den gångna veckan gick ganska bra förutom att helgen blev så som jag befarat, dvs det blev inte mycket läst. Men jag hann med nästan allt jag hade planerat och det är gott nog.

Under kommande vecka har vi ingenting speciellt inplanerat och maken jobbar hela veckan, så jag borde få ganska mycket lästid. Än så länge har vi inte gjort några planer för kommande helg alltså vet jag inte ännu hur det blir med lästid då. Men för att vara på den säkra sidan får jag försöka läsa så mycket som möjligt under veckan så spelar det ingen roll om det inte blir så mycket läst under helgen.

Det jag tänkt läsa i veckan är









Händig man sökes av Jöns Hellsing
(jag hade hoppats på att bli klar med den här i helgen men det blev inte så utan jag blir nog inte klar förrän i morgon)












Hallahem: Striden i skogen av Susanne Trydal & Daniel Åhlin













Det stora arvet av Olof Jönsson











Lex Demos av Staffan Gullsby









Det här gäller då om inte nånting oförutsett händer - och det brukar det ju göra, eller hur?

Vad ska du läsa under kommande vecka?







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar