fredag 7 oktober 2016

Helgläsning




Dags att planera för helgens läsning! Den här helgen har vi faktiskt lite ett som annat planerat så jag kan nog räkna med att totalt en dags lästid försvinner. Men jag är så nöjd med den gångna veckan att det känns som att det nog bara är bra att försöka ta det lugnt över helgen.












Det jag tänkt läsa är







Teodlarens hustru av Dinah Jefferies















Blodmåne av Markus Lutteman








Och skulle jag av någon outgrundlig anledning hinna läsa båda de där böckerna så får jag börja på





Ett oemotståndligt begär av Birgitta Bergin









Vad har du tänkt dig att läsa i helgen?







2 kommentarer:

  1. Birgitta Bergin har jag läst och man blir inte besviken

    SvaraRadera
  2. Bara böcker jag inte läst, tack för inspirationen! I helgen har jag läst ut Elisabeth Åsbrinks bok 1947, och senare i dag skall jag börja på Jojo Moyes Toner i natten.

    SvaraRadera