söndag 9 oktober 2016

Veckoplanering vecka 41

Förra veckans planering var perfekt, och även om jag inte läste exakt de böcker som jag hade planerat så läste jag faktiskt fler böcker än jag hade trott att jag skulle hinna med. Och det hade nog blivit ännu fler om jag hade haft bättre med lästid den här helgen. Men man kan ju inte få allt och emellanåt kanske det t o m är bra att göra nånting annat än bara läsa. Alltså kommer min planering för veckan bli i stort sett en upprepning av helgplaneringen.

Under kommande vecka har jag i alla fall tänkt läsa









Teodlarens hustru av Dinah Jefferies
Har hunnit med ungefär halva hittills












Blodmåne av Markus Lutteman













Ett oemotståndligt begär av Birgitta Bergin








Vad ska du läsa i veckan?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar