söndag 23 oktober 2016

Veckoplanering vecka 43

Jag är riktigt, riktigt nöjd med hur läsandet fungerade förra veckan. Jag lyckades inte bara följa planeringen utan också läsa mer än vad jag planerat för från början. Det märkliga är att jag hann läsa så mycket trots att maken var hemma hela veckan, vanligtvis blir det inte lika mycket lästid när han är hemma. Men vad än orsaken är så gick det alltså bra och det är jag glad för, nu ligger jag inte efter i läsandet i alla fall. Värre är det med recensionsskrivandet, men där börjar det också sakta bli bättre.

Så nu är det alltså dags att planera för kommande vecka



Det jag tänkt läsa är





En väktares bekännelser av Elin Säfström
(Har jag redan läst ungefär 1/3)












Hot över Östersjön av Mark Greaney













Öden och sanningar av Miroslav Popovic






Om inget oförutsett inträffar så räknar jag med att hinna läsa de här och då är jag nog i kapp med läsandet.

Vad har du planerat att läsa i veckan?







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar