fredag 28 oktober 2016

Helgläsning

Den här veckan har gått alldeles fruktansvärt fort, men så brukar det ju kännas när man har fullt upp och den här veckan har jag verkligen hunnit med mycket.  Jag hoppas ju att helgen bjuder på mycket lästid i och med att vi inte har någon speciell aktivitet inplanerad (om inte maken fått någon snilleblixt i bilen på väg en hem). Jag räknar i alla fall med att komma helt ikapp med både läsandet och recensionerna under den här helgen.






Det jag tänkt läsa den här helgen är






Hot över Östersjön av Mark Greaney
(har läst ungefär halva boken redan)












När drömmen slår in av Sofia Fritzson








och jag hoppas att äntligen hinna komma igång med






Öden och sanningar av Miroslav Popovic









Och, som sagt, jag ska försöka komma ikapp med recensionerna och så tänkte jag försöka göra färdigt en del månadsskiftesinlägg... Så det blir fullt upp de här dagarna!

Vad ska du läsa i helgen?









1 kommentar: