söndag 2 oktober 2016

Veckoplanering vecka 40

Dags att planera för kommande vecka! I helgen har jag knappt hunnit läsa nånting så den här veckan får jag se till att ägna mig helhjärtat åt läsandet. Det som är bra är att vi inte har nästan några måsten eller något planerat för den här veckan. Det enda är att sotaren kommer och inspekterar på fredag. Men då har maken tagit ledigt så jag behöver inte bry mig. Men jag vågar ändå inte planera för alltför mycket läsning, jag vet ju att så fort jag planerar för mycket så händer det något som kullkastar alla mina fina planer. Så bättre att inte planera för mycket utan hellre bli glatt överraskad om läsandet går bättre än planerat.

Det jag tänkt läsa i veckan är





Jag vet var du bor av Claire Kendal
(som jag läst nästan halva redan)











Ett bräckligt liv av Göran Redin









Och Öden och sanningar av Miroslav Popovic (har ännu inte någon bild på boken)

Sen får man ju se vad annat som dimper ner i brevlådan...jag vet ju att det är några till på väg...

Vad ska du läsa den här veckan?



1 kommentar: