söndag 30 oktober 2016

Veckoplanering vecka 44

Jag hade massor med energi i veckan och läsandet flöt på riktigt bra så planeringen för vecka 43 höll ganska bra. Problem uppstod egentligen först på fredag kväll då luften gick ur mig helt. Alltså fick lördagen bli en vilodag då jag inte gjorde speciellt mycket bokrelaterat utan pysslade med en massa annat, så i helgen blev det inte riktigt så mycket läst som jag hade tänkt mig. Alltså kom jag inte helt ikapp som jag hade tänkt mig, men jag får helt enkelt planera för det under kommande vecka istället

Det jag tänkt läsa den här veckan är








Hot över Östersjön av Mark Greavey
Har ungefär 1/4 kvar att läsa.












När drömmen slår in av Sofia Franzson













Öden och sanningar av Miroslav Popovic
Den här har hängt med i några veckor nu så nu måste jag helt enkelt se till att läsa den.






Jag hoppas att energinivån blir lika hög som den var vecka 43 för då vet jag att jag lär kanske hinna med mycket under veckan.

Vad har du tänkt dig att läsa i veckan?










1 kommentar: