fredag 14 oktober 2016

Helgläsning

Under gårdagen blev det ju inte så mycket läst i och med att jag hade lite annat för mig. Men nu är nytt ID-kort beställt (med ett foto som blev som det brukar på sånt = något som mest liknar en grovt kriminell person), telefon är inköpt och nu måste jag bara lära mig den. Alltså kan jag ägna mig åt läsandet i helgen, förutom att vi får besök vilket såklart minskar lite på den tillgängliga lästiden. Men jag tror nog att jag ändå kommer att hinna läsa lite lagom, så jag får nog också planera för lite lagom läsning.




Det jag tänkt läsa är





Gryningspyromanen av David Widlund & Monica Walldén













Vodka & plié av Terese Marvelin









Mer än så vågar jag inte planera för, men självklart blir jag glad om jag hinner med mer.

Vad ska du läsa i helgen?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar