söndag 16 oktober 2016

Veckoplanering vecka 42

En vecka till som läsandet gick exakt enligt planerna, eller egentligen bättre än planerat om man ser till hela veckans läsning. Tyvärr gick det inte riktigt lika planenligt under helgen, men jag får nog vara nöjd ändå. Man måste ju hinna med att göra annat också, inte bara läsa. Så allt det där andra blir på helgerna så kan jag koncentrera mig helt på läsandet under veckorna

Så nu är det dags att planera för kommande vecka




Det jag tänkt läsa är






Gryningspyromanen: En berättelse om hämnd av David Widlund & Monica Walldén
(har jag hunnit läsa en tredjedel av än så länge)










Vodka & plié av Terese Marvelin














Efter monsunen av Robert Karjel







Det blir nog ganska lagom med de här tre böckerna och skulle jag hinna med fler så är det bara positivt.

Vad har du tänkt dig att läsa i veckan?






1 kommentar: