fredag 13 maj 2016

Helgläsning

Den här helgen lär det bli mycket läst om vädret håller i sig. Det har varit så äckligt kallt idag att jag inte ens hade lust att gå ut utan var mycket nöjd med att sitta inne, dricka varm thé och läsa. Och som det ser ut nu så lär jag fortsätta på det sättet hela helgen
Det jag tänkt läsa är




Killing Pablo Escobar av Mark Bowden
Jag är nästan klar med den här så jag ska bara läsa klart den ikväll













Prio ett av Emelie Schepp











Det enda rätta av Charlotte Rogan








Vad tänkte du läsa i helgen?

2 kommentarer:

  1. Jag är faktiskt glad om det blir lite kallare i helgen, för hundens skull, och det får gärna regna, för min skull. Då kanske det blir lite lättare att andas.

    Jag ska ge mig i kast med Mian Lodalen i helgen. Smulklubbens skamlösa systrar ska jag börja med och eventuellt börjar jag läsa Trekant om jag hinner.

    SvaraRadera
    Svar
    1. För djuren blir det ju oftast bättre om det blir kallare. Förutom då min Dart som älskar värme...

      Radera