måndag 2 maj 2016

Tävling!

Jag har fått möjligheten att lotta ut ett ex av Maja Britzellis bok








Som om inget hänt (Titeln är länkad till recensionen och där finns mer info om boken)












För att vara med på utlottningen ska du

1. Lämna en kommentar  här om att du vill delta. Glöm inte att lämna mailadress där man kan nå dig om du vinner.

2. Tipsa om utlottningen på din blogg och länka till det här inlägget. Glöm inte att lämna länk här.

3. Svara på frågan: Vilken är den bästa boken du läst hittills i år?

Tävlingen går ut på fredag den 6 maj, kl 23.59 och vinnare meddelas på lördagen.

LYCKA TILL!


3 kommentarer:

  1. Jag vill delta har mejl eggetbok@gmail.com och tipsat om tävlingen https://eggetbok.blogspot.se/2016/05/boklysten-har-en-tavling.html
    Bästa bok hittills är Mannen mellan väggarna av Emma Ångström

    SvaraRadera
  2. Jag vill vara med och tävla! Såklart! Min bästa bok i år måste nog vara den senaste jag läste, nämligen Jag lät dig då av Clare Mackintosh! Fantastiskt bra!
    Här kommer länken till där jag tipsar om din tävling!
    http://theresansbokblogg.blogspot.se/2016/05/alltid-trevligt-med-boktavlingar.html

    SvaraRadera
  3. Oj, såg nu att tiden redan hade gått ut! Typiskt!

    SvaraRadera