tisdag 24 maj 2016

Nytt i läshögen

Nu har jag fått börja sätta på mig mer kläder...förmiddagen var så varm och fin men helt plötsligt blev det kyligare och temperaturen föll ner mot 14 grader. Och det är lite för kallt för mig då att ha bara linne och shorts. Men jag ger inte upp i första taget och sätter direkt på mig mina tjockare kläder utan försöker klara mig med lite mer somriga T-shirt och tunna sommarbyxor....i alla fall tills jag börjar frysa alltför mycket.

Att det blivit kyligare märktes speciellt när det var dags att vittja brevlådan, men innehållet fick mig direkt att bli gladare. Där fanns nämligen bokpaket innehållande


Det nionde brevet av Catrin Ormestad
Den lilla bokhandeln i Paris av Nina George



2 kommentarer:

  1. Den lilla bokhandeln i Paris hittade hit idag också :)

    SvaraRadera
  2. Jag blev så glad när Den lilla bokhandeln i Paris började dyka upp i mitt flöde eftersom jag visste att den skulle vänta på mig när jag kom hem :) Den verkar så mysig!

    SvaraRadera