tisdag 24 maj 2016

TÄVLING - VINN EN BOK!



VILL DU VINNA PERFEKT SOMMARLÄSNING?


Tävlingen anordnas i samarbete med Pocketförlaget


För att fira pocketutsläppet av En sommar på luffen av Eli Åhman Owetz (OBS! Titeln är länkad till min recension av boken)  kan tre personer vinna var sitt signerat ex i pocketformat.

Regler

1. Anmäl ditt intresse genom att lämna kommentar här, glöm inte att ange mailadress där man kan nå dig ifall du är en av vinnarna
2. Tipsa om tävlingen på din blogg. Lämna länk i din kommentar
3. Svara på frågan "Vad läser du helst på sommaren?"


Tävlingen går ut söndagen den 29 maj kl 23.59. Vinnare presenteras här på bloggen måndag den 30 maj.

LYCKA TILL!



5 kommentarer:

  1. Eftersom detta verkar vara en mycket trevlig bok och jag dessutom just nu är fattig som en kyrkråtta, så vill jag gärna vara med och tävla.
    Jag har tipsat om tävlingen på min blogg - http://skrivrobert.blogspot.se/2016/05/en-bokutlottning.html
    Vad jag helst läser på sommaren? Det kan egentligen vara vad som helst. Jag är inte särskilt årstidsbunden när det gäller läsande. Men kanske några pusseldeckare. En Agatha Christie skulle sitta fint i hängmattan (om jag hade en hängmatta...)

    SvaraRadera
  2. Jag vill öka mina chanser att vinna så jag vill vara med även i din utlottning (även om jag även har anmält mig till Beas bokhyllass). Min email adress är cblomster69@gmail.com
    och tipsat om den på min blogg här

    http://mittbokintresse.blogspot.se/2016/05/utlottning-av-singnerad-sommarlasning.html

    Sommarläsning, brukar inte ha någon speciell årstid för vissa böcker, men en lättsmält romantisk roman precis som den boken som du lottar ut.

    SvaraRadera
  3. Jamen, så klart vill jag vinna en bok! Jag läser av någon anledning gärna klassiker på sommaren, nu har jag blivit lite inspirerad av ett tematrioinlägg med Dr Jekyll & Mr Hyde av RL Stevenson, så kanske det blir den i sommar.
    Eller så blir det den här boken!
    Här tipsar jag om tävlingen:
    https://pepparkaksbokhyllan.wordpress.com/2016/05/25/tavlingtips/
    och e-post sarapepparkaka@gmail.com

    SvaraRadera
  4. På sommaren läser jag ALLT som vanligt! Jag har mina bokhögar som jag betar av. Ibland dock kan det va skönt med en härlig kärleksbok eller feel-good men jag gör inga undantag på sommaren. Då har man ju lite mer tid att läsa under semestern så det är bara att läsa på utav bara den!
    Kram Cissi
    http://cissigrip.blogg.se/2016/may/tavling-vinn-en-bok.html

    SvaraRadera
  5. Här är länken till min länk om tävlingen! =)
    http://theresansbokblogg.blogspot.se/2016/05/vinn-sommarlasning.html

    Jag förändrar nog inte min läsning något speciellt bara för att det bli sommar. Men visst kan jag tycka att något lättsmällt åt feelgood-hållet lockar lite extra just nu! =)
    tessan12@hotmail.com

    SvaraRadera