söndag 22 maj 2016

Veckoplanering vecka 21

Idag blev det både ett besök på loppis och besök hos Blomsterlandet och därefter skulle de nya växterna planteras och jag hann inte med så mycket annat. Det blev inte så mycket läsning den här helgen som jag trodde och jag han alltså inte läsa ut en enda bok, så alla böckerna hänger med till vecka 21. Det som är bra är att jag hunnit läsa en bit in på två böcker så jag vet att jag lär hinna läsa klart dem i alla fall.







Det jag tänkte läsa under den här veckan är





Det enda rätta av Charlotte Rogan
(har hunnit läsa halva boken men tog en paus från den när jag kände att jag ville ha något lite lättsinnigare)











White Line Fever av Lemmy Kilmister
 (hade den här som pausläsning under helgen och lär bli klar med den senast imorgon)









Det gud inte såg av Helena von Zweigbergk









Vad tänkte du läsa den här veckan?




1 kommentar:

  1. White Line Fever vet jag inget om men omslaget talade verkligen till mig :)
    Själv ska jag läsa Min fantastiska vännina :)

    SvaraRadera