fredag 27 maj 2016

Helgläsning

Idag är det riktigt kallt men nu ska det börja bli varmare under helgen så kanske jag slipper tjocka tröjor, byxor och strumpor. Vi har ingenting speciellt inplanerat för den här helgen, förutom ev ett loppisbesök (beroende på vädret) och brorsan har åkt hem till sig så förhoppningsvis får jag mycket tid över för läsning och blogg.

Det jag tänkt läsa är




Den lilla bokhandeln i Paris av Nina George











Augustimörker av Monika Häägg











Med tanke på hur det gått med planeringen de senaste helgerna så tar jag bara de här två och om jag hinner nånting mer så får jag istället bli glatt överraskad.

Vad ska du läsa i helgen?


1 kommentar:

  1. Jag ska också läsa Den lilla bokhandeln i Paris nu i helgen :) Började på den idag och tycker hittills att den är mysig.

    SvaraRadera