söndag 15 maj 2016

Veckoplanering vecka 20

Det är söndag igen och då är det dags att göra en veckoplanering. Planeringen för vecka 19 fungerade ganska bra, i alla fall så pass bra att jag blev nöjd. Vecka 20 har jag ingenting annat speciellt inplanerat så det ser ut att bli gott om lästid om ingenting oförutsett inträffar. Och när jag kikade på väderprognosen för veckan så såg det ut att bli fortsatt kyligt och grått och då har man ju inte ens lust att vara ute. Alltså blir det till att sitta inne och läsa, och skriva recensioner såklart. Jag är i princip ikapp med recensionerna nu, men nu gäller det också att hålla efter och inte låta det bli en växande hög igen.


Det jag tänkt läsa under vecka 20 är






Prio ett av Emelie Schepp
(har jag börjat på idag)











Det enda rätta av Charlotte Rogan











White Line Fever av Lemmy Kilmister
(Hade tänkt att läsa om den här boken redan för ett tag sedan, men tiden räckte inte riktigt till. Men nu ska den läsas! Den är ju så bra!)







Vad har du tänkt dig att läsa den här veckan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar