söndag 8 maj 2016

Veckoplanering - vecka 19

Läsandet under vecka 18 gick superbra, faktiskt så läste jag lite mer än vad jag hade planerat för. Recensionsskrivandet gick däremot inte riktigt lika bra - jag ligger fortfarande lite efter och har emellanåt svårt med inspirationen.  Men, men, det lär ge med sig så småningom bara man nöter på.






Och nu är det alltså dags att planera för vecka 19. Det jag tänkt läsa under kommande veckan är






Härifrån till verkligheten av Eva Rydinger
(som jag redan börjat på)











Killing Pablo Escobar av Mark Bowden













Det enda rätta av Charlotte Rogan








Eventuellt får jag lägga in något lättsamt mellan Bowdens och Rogans bok om det känns att det blir för tungt att läsa de två direkt efter varandra. Men annars hoppas jag kunna hålla den här planeringen om inget oförutsett inträffar.

Vad har du tänkt dig att läsa under den här veckan?










2 kommentarer:

  1. Jag har inte riktigt bestämt, men har några recex som ligger och stirrar argt på mig... ;)

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas som vanligt hinna läsa massor, allt jag ligger efter med samtidigt på en gång. Realistiskt och bra ;) Nej, men jag hoppas det blir än del även om stundens ingivelse bestämmer vad.

    SvaraRadera