fredag 20 maj 2016

Helgläsning

Dags att planera lite för helgens läsning. Vi har väl egentligen ingenting speciellt inplanerat annars förutom att brorsan kommer på besök och så ska vi till Blomsterlandet alt Plantagen för att köpa fler växter + en bänk. Och så ev besöka Ulva på söndag... Så jag får nog tid att sitta och läsa också och de böcker som står på tur den här helgen är






Det enda rätta av Charlotte Rogan
(Läser jag just och hoppas bli klar med snart)











White Line Fever av Lemmy Kilmister













Det gud inte såg av Helena von Zweigbergk









Det enda rätta är den enda som tar tid, de andra två är i pocketformat och inte så tjocka så jag hoppas och tror att jag hinner med de här under helgen.

Vad ska du läsa i helgen?







1 kommentar:

  1. Den enda rätta står och väntar i min bokhylla.

    Min helgläsning är Nya kontakter av Sophie Kinsella. Den är ganska okej så här långt.

    SvaraRadera