fredag 9 november 2018

Helgläsning vecka 45

Jag har haft en mycket märklig veckan då jag nästan varje dag först gått upp okristligt tidigt, varit uppe ett par timmar för att sen lägga mig igen och sova bort halva dagen. Alltså har det inte blivit mycket gjort eftersom jag varit rätt så dimmig när jag väl gått upp på eftermiddagen. Läsningen har å andra sidan gått väldigt bra och det har mycket att göra med att jag på eftermiddagen och kvällen inte orkat göra så mycket annat. Både maken och brorsan har varit förkylda så jag misstänker nog att jag också har det i kroppen utan att den bryter ut ordentligt. Jag har i alla fall tänkt att försöka ta mig i kragen och få lite gjort i helgen förutom läsningen alltså för nu behövs det krafttag så jag inte hamnar ordentligt efter igen med recensionerna.
Det jag tänkt läsa i helgen är





Ett delat mysterium av Sophie Hannah
Ska jag precis börja på nu










Midsommarbrud av Elisabeth Östnäs











Jag for ner till bror av Karin Smirnoff







Vad ska du läsa i helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar