måndag 19 november 2018

Sammanfattning/utvärdering vecka 46

Vecka 46 var en riktigt bra vecka trots att det blev lite stressigt emellanåt. Läslusten höll i sig och det kanske inte var så konstigt, det var väldigt bra böcker jag läste och blandningen blev också bra. Tyvärr ligger jag efter igen med recensionerna men det ska jag försöka ta igen nu under vecka 47. En stor orsak till att jag ligger efter är att det var ett par dagar under vecka 46 som jag helt enkelt inte orkade skriva något , hjärnan var inte riktigt med på noterna.





Det som hände läs- och bokmässigt under veckan var

Jag läste ut 4 böcker

Jag for ner till bror av Karin Smirnoff
Vita drömmar av Amanda Tartt
Hollywood Girls Club av Maggie Marr
Midsommarbrud av Elisabeth Östnäs

Jag skrev 4 recensioner

Pachinko - Min Jin Lee 
Hatarna - Ulf Bergström 
Zingele - Sakina Ntibanyitesha 
Ingenmansland - David Baldacci 

Det dök upp 2 rec.ex i brevlådan

Lupinens gåta av Theréze Ingmarson
Lupus av Jens Henrik Jensen

Jag köpte 0 böcker

Jag höll alltså nollan när det gäller bokinköp den här veckan också men den här gången var det nära att jag la in en beställning. Jag har ett presentkort på Adlibris som jag fått som födelsedagspresent och som jag ännu inte använt och nu börjar det kännas som att det vore dags att göra en beställning, jag har en liten lista på böcker jag skulle vilja ha. Å andra sidan så har jag ju hyllorna fulla med olästa böcker och läsahögen är fortfarande rätt så hög så egentligen borde jag inte köpa en enda bok till på ett bra tag, men vi får väl se hur det blir med det.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar