måndag 26 november 2018

Sammanfattning/utvärdering vecka 47

Vecka 47 var varken bra eller dåligt, mer som "nåja". Jag hade tänkt hinna med mer än jag gjort under tidigare veckor och det gjorde jag ju men jag hann inte riktigt med så mycket som jag hade velat. Början av veckan gick bra, men sen kom torsdagen och mitt läkarbesök som sabbade hela slutet av veckan. Läkarbesöket och min behandling tog verkligen på ordentligt så jag sov större delen av fredagen. Trots att jag sen inte var lika trött så sov jag ändå länge både på lördagen och söndagen så jag hann inte med så mycket som jag hade velat. Men det betyder att jag borde vara fit for fight under kommande vecka istället för nu har jag nog sovit så det räcker och blir över.

Det som hände läs- och bokmässigt under vecka 47 var

Jag läste ut 3 böcker

Råttfångaren av Kamilla Oresvärd
Innan sista löven fallit av Rita Simu
Lupus av Jens Henrik Jensen

Jag publicerade 4 recensioner

Skönhet ur askan - Cecilia Samartin 
Konstiga huset - Agatha Christie 
Tändstickan - Aline Lilja Gladh 
Jag for ner till bror - Karin Smirnoff

Det dök upp 1 rec.ex i brevlådan

Vi måste prata om 50 av Cecilia Gustavsson


Jag köpte 0 böcker






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar