lördag 24 november 2018

Veckans bokmärke vecka 47


Vad har du mellan sidorna den här veckan? Är det senaste kvittot från ICA, ett gem från jobbet eller kanske du också alltid använder ett bokmärke? Är det inte dags att visa upp vad du använder just nu? Eller kanske du är som jag, samlar på bokmärken? Oavsett vad du använder, visa upp det! Lägg gärna en länk i kommentarerna så jag också kan se vad du har mellan sidorna.

-------------------

Idag är det en present jag plockat fram


Den här fick jag av en bekant som pysslar mycket. Den funkar inte så bra i inbundna böcker men i pocket är det inga problem, pocket är ju mjukare än inbundna böcker och då går det att ha lite tjockare bokmärken. Även om det är små pärlor just i den delen som ska vara inuti boken så är pärlorna ändå så tjocka att man inte riktigt får igen en inbunden bok. Men det var snällt av min bekant att tänka på mig.




2 kommentarer:

  1. Trevlig present! Mitt bidrag denna gång hittar du här: https://klimakteriehaxan.blogspot.com/2018/11/hastbocker-har-man-ju-hort-talas-om.html

    SvaraRadera
  2. Fin present, mina bokmärken för resande:
    http://hannelesbibliotek.blogspot.com/2018/11/resande-bokmarken.html

    SvaraRadera