söndag 18 november 2018

Läsplanering vecka 47

Kommande vecka blir relativt lugn, det enda jag har inplanerat är ett läkarbesök på torsdag för behandling och efter det lär jag få ta det lugnt resten av dagen. Annars bör jag nog ha ganska ordentligt med läs- och bloggtid. Men jag måste nog gardera mig med det vanliga, om ingenting oförutsett händer. Läslusten står på topp och böckerna jag plockat fram är allihopa sådana som jag är jättesugen på att läsa. Jag hoppas också komma ikapp ed recensionerna den här veckan.







Det jag tänkt läsa den här veckan är





Innan sista löven fallit av Rita Simu












Lupus av Jens Henrik Jensen












Under Fårös himmel av Ronnie G. Lundin









De aderton av Anton Berg











Vad ska du läsa under veckan som kommer?





1 kommentar:

  1. Intressant blandning, varav alla utom den sista var okända för mig. (Har inte läst den sista heller.)

    SvaraRadera