fredag 16 november 2018

Helgläsning vecka 46

Den här helgen kanske jag inte hinner läsa så speciellt mycket, det lär inte finnas så mycket tid över till det. Brorsan är på besök och ska hålla katterna sällskap när maken och jag åker till Stockholm ikväll för att gå och se Peter Jöbacks show. Jag lär ju sen vara däckad resten av helgen (brukar bli det av mycket ljud- och synintryck och mycket folk) och inte orka så mycket,och eftersom brorsan är här så ska jag också försöka vara lite social. För säkerhets skull har jag plockat fram lite tunnare böcker att läsa, sen är det bara att hålla tummarna att jag ens orkar läsa något




Det jag tänkt läsa under helgen är






Råttfångaren av Kamilla Oresvärd











Innan sista löven fallit av Rita Simu











Under Fårös himmel av Ronnie G. Lundin










Vad ska du läsa i helgen?








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar