onsdag 14 november 2018

TÄVLING - EN TID FÖR GUDAR

Jag har fått en dublett av en bok jag redan har så jag kom överens med förlaget om att lotta ut dubletten här på bloggen.

Boken jag lottar ut är


En tid för gudar av Staffan Nordstrand (titeln är länkad till Bokus och där finns mer info om boken)
















För att vara med i utlottningen ska du

1.  Svara på frågan "I vilket land utspelar sig boken?" i kommentarerna
2. Tipsa om utlottningen på bloggen och/eller sociala medier (lämna t ex en länk så jag kan se var du tipsat)
3. Glöm inte att också skriva din mailadress i kommentarerna så att jag kan kontakta dig om du vinner boken

Utlottningen går ut tisdagen den 20 november kl 23.59.

LYCKA TILL!

6 kommentarer:

  1. Boken utspelar sig i Thailand. Tipsar om utlottningen på mitt bokkonto på Instagram: lmh_bookstagram , och taggar dig där.
    lmhandersson@gmail.com

    SvaraRadera
  2. Den utspelar sig i Thailand. Tipsat om det på Insta https://www.instagram.com/p/BqNkc2rBguu/ Min mejl eggetbok@gmail.com
    Ha det bra

    SvaraRadera
  3. Den utspelar sig i Thailand. Jag tipsar på Facebook och min Mail är sandbergmaria@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag har delat på Facebook (Hilmahelena)
    hilma.helena00@gmail.com

    SvaraRadera
  5. Thailand förstås!

    SvaraRadera
  6. Boken utspelar sig i Thailand. Jag har tipsat på mitt instakonto @carinas_lasdagbok. Min Mail är carina_stenvall@hotmail.com

    SvaraRadera