söndag 4 november 2018

Läsplanering vecka 45

Dags att planera för läsningen under kommande vecka. Just nu går läsandet som på räls och förhoppningsvis fortsätter det likadant under kommande vecka så jag tänkte ta ett litet ryck så minskar läshögen förhoppningsvis lite grann i alla fall. Jag tror knappast att läslusten minskar för jag har plockat fram böcker som jag är både nyfiken och sugen på att läsa. Vi har inte heller nånting speciellt inplanerat annars just den här veckan (det blir mer i mitten och slutet av månaden) så det ska nog bli ganska bra med lästid också om inte något oförutsett händer. Det enda som kan omkullkasta min planering är faktiskt att ett par böcker som jag väntar på dyker upp i brevlådan och då flyger den här planeringen all världens väg för i alla fall en av böckerna hoppar rakt upp högst på läsahögen.


Det jag tänkt läsa under vecka 45 är






Konstiga huset av Agatha Christie











Tändstickan av Aline Lilja Gladh













Mitt liv som Björn av Björn Weckström










De aderton av Anton Berg






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar