söndag 11 november 2018

Läsplanering vecka 46

Under vecka 46 blir det nog två dagar som går bort läsmässigt. På fredag ska vi på konsert/show och den dagen lär jag inte hinna läsa mycket. Efter att ha vistats i miljöer med mycket folk och mycket ljud plus varit uppe sent så kommer jag vara rätt så slut på lördagen vilket lär resultera i mycket soffliggande och sovande så den dagen kan jag nog också räkna bort. Som tur är har vi ingenting annat inplanerat för veckan, än så länge i alla fall och jag hoppas ingenting oförutsett inträffar som omkullkastar mina planer, för jag får nog lägga in en lite högre växel med både läsandet och recensionsskrivandet för att kompensera för de två dagarna som går bort.



Det jag tänkt läsa under vecka 46 är





Jag for ner till bror av Karin Smirnoff
Läser jag just nu










Midsommarbrud av Elisabeth Östnäs













Råttfångaren av Kamilla Oresvärd











Innan sista löven fallit av Rita Simu









Vad ska du läsa under kommande vecka?







1 kommentar: