fredag 30 november 2018

Läsplanering December 2018

Imorgon är det december och jag fattar inte att det här året gått så fort. Det är i alla fall dags att försöka gåra någon typ av TBR för december. Även om min läshög nu minskat en del så har jag lite kvar så en stor del av december kommer nog att gå åt till att läsa de recensionsexemplaren. Men sen finns det såklart böcker som jag hoppas hinna med utöver rec.exen. Det är böcker som jag läser i sovrummet och blir det lite tid över så hamnar någon kanske också på bokstödet i köket.
Jag ligger väldigt bra till när det gäller hyllvärmare men några till tycker jag att jag ska hinna klämma in innan året är slut

Under december blir det alltså rec.ex i första hand. Böckerna jag hoppas hinna med utöver rec.exen är




Kärlekens dårar av Joanne Harris










Miniatyrmakaren av Jessie Burton











och så skulle jag väldigt, väldigt gärna vilja hinna med


En amerikansk förlust av Philipp Meyer











Jag är visserligen tveksam till om jag hinner med den här sista men hoppas kan man ju!








5 kommentarer:

  1. Ojojoj planerad läsning - blir det inte ... inte i december och ingen annan månad heller ...

    SvaraRadera
  2. Har du slut på bokmärken? Hoppas inte!

    SvaraRadera
  3. Fast det har jag nog redan skrivit en gång, så du kan väl ta bort mina "extra-kommentarer"! Ha en fin söndag!

    SvaraRadera