måndag 12 november 2018

Sammanfattning/utvärdering vecka 45

Vecka 45 var på ett sätt bekräftelsen på att de veckor jag läser mycket blir recensionsskrivandet lidande. Jag läste egentligen inte ovanligt mycket , men mer än vad jag gjort under några av de tidigare veckorna och jag skrev riktigt få recensioner av någon anledning. Så nu ligger jag efter igen med recensionerna och får försöka ta i ordentligt den här veckan för att komma ikapp igen. Än så länge har jag ingen aning om varför det blir så här men jag får ta och försöka fundera igenom det hela så kanske jag kan komma på vad det är som händer och sen åtgärda det så jag kan hålla jämna steg med recensionerna.

Det som hände bok- och läsmässigt under vecka 45 var

Jag läste ut 4 böcker

Konstiga huset av Agatha Christie
Tändstickan av Alina Lilja Gladh
Mitt liv som Björn av Björn Weckström
Ett delat mysterium av Sophie Hannah

Jag skrev 2 recensioner

Fågelfångarens son av Richard Hobert
Pappa, berätta för mig av Elma van Vliet

Det dök upp 3 rec.ex i brevlådan

Under Fårös himmel av Ronnie G Lundin
Råttfångaren av Kamilla Oresvärd
Innan sista löven fallit av Rita Simu

Jag köpte 0 böcker

Jag är nöjd med antalet lästa böcker och att jag lyckades hålla nollan när det gäller bokinköpen, men antalet recenserade böcker blir jag inte glad på, det måste bättras på under kommande veckor.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar