måndag 5 november 2018

Sammanfattning/utvärdering vecka 44

Vecka 44 blev en vecka då jag läste mycket men skrev väldigt få recensioner och bör jag tittar på tidigare veckor så brukar det vara så att när jag läser mycket så skriver ja få recensioner och tvärtom, dvs när jag läser lite skriver jag många recensioner. Man kan ju fråga sig hur det hel hänger ihop och jag önskar att jag kunde komma lite i balans med läsning och recensionsskrivandet. Men jag får väl vara tacksam för att något gick bra.





Det som hände läs- och bokmässigt under vecka 44 var

Jag läste ut 6 böcker

Pachinko av Min Jin Lee
Hatarna av Ulf Bergström
Tiga är guld av Lyndsay Faye
Zingele av Sakina Ntibanyitesha
Ingenmansland av David Baldacci
Skönhet ur askan av Cecilia Samartin


Jag skrev 1!! recension

Arvet från familjen Palmisano



Det fanns 4 rec.ex i brevlådan

En tid för gudar av Staffan Nordstrand
De aderton av Anton Berg
Pappa - Berätta för mig av Elma van Vliet
Vaxade juveler och brända mandlar av Ewa Klingberg

Jag köpte 0 böcker


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar