onsdag 28 november 2018

TÄVLING - LUPUS



Dags för en tävling till! Den här gången gäller det ett ex av Lupus av Jens Henrik Jensen (titeln är länkad till förlagets sida) som jag fått en dublett av.


För att delta ska du

1. Svara på frågan "I vilket land utspelar sig handlingen i Lupus?" i kommentarerna här på bloggen
2. Ge mig tips på en bra bok att läsa i december
3. Tipsa om utlottningen på blogg och/eller sociala medier
4. OBS! Lämna din mailadress  så jag kan kontakta dig om du vinner

Tävlingen går ut tisdagen den 4 december kl 23.59.

LYCKA TILL!




5 kommentarer:

  1. 1) Danmark 2) Boktips spänningsroman av Dennis Lehane ”En äkta man”. Full fart från första raden! 3 ) tipsar på min Instagramkonto pandis18 4) Lena.Man@transdev.se

    SvaraRadera
  2. 1. Danmark 2. Totalskada av Helena von Zweigbergk 3. Har delat på carinas_lasdagbok på instagram 4. carina_stenvall@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. 1. Danmark 2. Spåren vi lämnar efter oss av Pernilla ericson 3. delar på min instagram jessicalindstrom1991 4. Jessica_lindstrom@live.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. 1. Danmark 2. Past Tense av Lee Child 3. Delar på Instagram som abibliofob 4. mikael.sandeberg@gmail.com

      Radera
  4. 1. Danmark 2. Past Tense av Lee Child 3 Delar på Instagram @abibliofob 4. mikael.sandeberg@gmail.com

    SvaraRadera