söndag 25 november 2018

Läsplanering vecka 48

Jag känner att jag ligger lite efter i läsningen just nu, eller rättare sagt så ligger jag lite efter med allt. Mest har det nog att göra med att t ex läkarbesöket förra veckan dränerade mig på energi så jag vilade och sov i ett par dagar efteråt. Nu hoppas jag att vecka 48 ger mig ny energi så jag får mycket gjort, både när det gäller läsning och bloggande. Under kommande vecka har jag ingenting speciellt inplanerat så det betyder ju att jag borde ha ordentligt med lästid, speciellt om jag inte sover bort tiden som jag gjort under vecka 47.
Läsplaneringen för förra veckan höll inte riktigt så i börja av veckan får jag läsa böcker som jag från början hade tänkt läsa redan förra veckan, men förhoppningsvis hinner jag sen lite till.

Det jag tänkte läsa under vecka 48 är





Under Fårös himmel av Ronnie G. Lundin











Lupinens gåta av Theréze Ingmarson














De aderton av Anton Berg












En tid för gudar av Staffan Nordstrand









Vad ska du läsa under kommande vecka?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar