fredag 18 januari 2019

Helgläsning vecka 3

Den här helgen är det väldigt osäkert hur mycket jag hinner läsa, jag har mycket annat att göra. Det är bara 1,5 vecka kvar innan maken ska opereras och innan han åker in ska vi försöka göra klart så mycket som möjligt här hemma så att det inte finns nånting som absolut måste göras när han väl är hemma igen efter operationen. I en vanlig familj skulle sånt här ju inte vara ett problem men hos oss finns det en hel del begränsningar på vad jag kan göra själv. Så nu gör vi färdigt så att allt funkar sen när inte han kan göra så mycket.
Jag fick stuva om i planeringen i början på veckan så den här helgen tänkte jag läsa



Angelika av Karin Valtersson
Läser jag just nu












Vernon Subutex av Virginie Despentes









Xirianas gåta av Joseph A. Davis









Jag lär definitivt inte hinna läsa alla de här men jag är nöjd om jag hinner läsa några av dem.




1 kommentar:

  1. Alla tre är nya böcker för mig, det ska bli spännande att höra vad du tycker om dem.

    SvaraRadera