söndag 13 januari 2019

Läsplanering vecka 3

Läsningen har den senaste tiden inte riktigt gått som planerat och jag tror att risken är stor att det blir likadant under kommande vecka också. Hemma planerar vi för kommande förändringar det här året och det tar både tid och ork. Jag har också en hel del telefonsamtal med diskussioner som kan ta tid att göra under veckan och då gäller det att jag får tag på de personer jag behöver prata med.  Tid för läsning borde jag ändå få den här veckan, frågan är väl sen om jag kan koncentrera mig tillräckligt. Det är nog bara att hålla tummarna!






Det jag tänkt läsa den här veckan är





Scener ur hjärtat av Beata & Malena Ernman, Greta & Svante Thunborg










Vernon Subutex av Virginie Despentes










Floden av Markus Lutteman









Vad ska du läsa under kommande vecka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar