måndag 14 januari 2019

Sammanfattning/utvärdering vecka 2

Vecka 2 var verkligen inte precis en jättebra vecka läsmässigt. Trots att jag hade gott om lästid så blev det inte mycket läst, mest beroende på att jag var väldigt okoncentrerad. Den här våren kommer det att hända mycket i vår familj och det har varit många diskussioner och mycket planering inför de kommande månaderna. Det gick bättre med recensionsskrivandet och det har delvis att göra med att jag nu är ikapp helt med recensionerna och har ingen hög med böcker som ligger och väntar på att jag ska hinna skriva om dem. Just nu är det snarare tvärtom, jag kan bli smått stressad av att inte ha något att skriva om. Men det betyder bara att jag får rappa på med läsandet.

Det som hände vecka 2 var

Jag läste ut 2 böcker

Vitt ljus av Kerstin Wixe
Morden på Mörkö av Samuel Karlsson

Jag publicerade 3 recensioner

Inte utan dig - Harlan Coben
Röda drömmar - Amanda Tartt
Mayada: dotter av Irak - Jean Sasson

Det fanns 3 rec.ex i brevlådan

Angelika av Karin Valtersson
Vår älskade av Kamila Shamsie
Tjuven som hade klänning av Robert Eriksson

Jag köpte 0 böcker

Nu är det bara att hålla tummarna att jag kan koncentrera mig lite bättre under kommande vecka så jag lyckas lite bättre med läsningen.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar