onsdag 9 januari 2019

Omslagsonsdag vecka 2: Blått


 I vanliga fall bryr jag mig inte så mycket om utsidan utan det är insidan som räknas, men när det gäller böcker så är ju omslaget det första man ser. Så på onsdagar kommer jag att visa upp omslag efter ett givet tema. Det är bara omslaget som gäller, innehåll och titel spelar ingen roll.
Vill du vara med och visa upp omslag så lägg en länk i kommentarerna så jag hittar dig sen.
Den här veckan är det fortfarande vinter som finns i mina tankar och det mycket på grund av all snö här hos oss och radiovarningarna igår om snöstorm (som uteblev). Jag förknippar en del färger med vinter och kallt så veckans tema är

BLÅTT

--------------

Jag märkte att jag hade väldigt många omslag som var blå bland mina lästa böcker så det här var ett väldigt enkelt tema.

 

 

 

Jag tycker bäst om  Bortom portalen. Vilken tycker du bäst om?




3 kommentarer:

  1. Jag tycker nog att Dödlig besatthet har det finaste omslaget. Här är mina blå omslag:
    https://skrivrobert.blogspot.com/2019/01/omslagsonsdag-vecka-2-blatt.html

    SvaraRadera
  2. Fyren mellan haven har ett vackert omslag.
    Här kommer mina blå omslag: https://lenasgodsaker.blogspot.com/2019/01/omslagsonsdag-vecka-2-blatt.html

    SvaraRadera
  3. snygga, fyrar är jag svag för... ❤️

    SvaraRadera