onsdag 23 januari 2019

Omslagsonsdag vecka 4: Ansikte


I vanliga fall bryr jag mig inte så mycket om utsidan utan det är insidan som räknas, men när det gäller böcker så är ju omslaget det första man ser. Så på onsdagar visar jag upp omslag efter ett givet tema. Det är bara omslaget som gäller, innehåll och titel spelar ingen roll.
Vill du också vara med och visa upp omslag så lägg en länk i kommentarerna så jag hittar dig sen.

Förra veckan var temat djur så den här gången tänkte jag att det skulle passa med ett tema som har med människor att göra. Så idag är temat

ANSIKTE 

-----------------
När jag letade efter omslag till den här insåg jag att det är otroligt många böcker som det finns ansikten på. Det var så många att alla inte kan vara med så jag plockade ut några där ansiktet verkligen är i fokus

 

 


Jag tycker Vernon Subutex är klart häftigast och Blod & Stjärnstoft snyggast.
Vilken tycker du bäst om?






3 kommentarer:

  1. Alla böcker i Laini Taylors serie är jättesnygga. Här kommer mina omslag: https://lenasgodsaker.blogspot.com/2019/01/omslagsonsdag-vecka-4-ansikte.html

    SvaraRadera
  2. Hm, jag glömde vara med i onsdags :(
    Lupinens guld är vacker i all sin enkelhet.

    SvaraRadera