söndag 27 januari 2019

Läsplanering vecka 5

Läsningen under helgen gick inte riktigt som planerat så de flesta av böckerna hänger kvar till kommande vecka, vecka 5. Jag hade ju "missat" en vecka tidigare och stressade på grund av det, men nu är det då sista veckan innan makens operation. Det intressanta är att min "miss" har gjort att jag inte lär behöva stressa den här sista veckan eftersom jag redan gjort mycket av det som skulle göras innan maken åker in. Alltså räknar jag med gott om lästid och ingen stress.


Det jag tänkt läsa är





Pow wow av Tommy Orange









Som nitroglycerin av Frida Moisto











Huset som Joel ärvde av Karin Jarl Nydén









Vad ska du läsa under vecka 5?


2 kommentarer:

  1. Pow wow är en bok som jag hoppas att jag får tillfälle att läsa men inte kommande vecka...

    SvaraRadera