måndag 7 januari 2019

Sammanfattning/utvärdering vecka 1 2019

Årets första vecka gick riktigt bra, bättre än vad jag faktiskt hade förväntat mig. Jag hade tid och ork att läsa och läslusten var det inte heller något fel på. Jag kom också ordentligt ikapp med recensionerna så att det enda jag just nu kan bli lite stressad över är att jag inte hinner läsa så snabbt att det hela tiden skulle finnas något att recensera. Men det ordnar sig det också. Jag kom igång med Omslagsonsdag och det är jag riktigt glad för eftersom jag saknat den aktiviteten i bloggosfären i ett par år nu.



Det som hände bok- och läsmässigt under vecka 1 var


Jag läste 4 böcker

Den som ser av Joe Heap
Fifty shades of Frej av Frej Larsson & Jakob Nilsson
Inte utan dig av Harlan Coben
Röda drömmar av Amanda Tartt

Jag publicerade 4 recensioner

En sekund är jag evig - Maria Gustavsdotter
Den rätta tiden för en kula i hjärtat - Un-Su Kim
Den som ser - Joe Heap
Fifty shades of Frej - Frej Larsson & Jakob Nilsson

Jag fick 2 rec.ex

Röda drömmar av Amanda Tartt
Vernon Subutex av Virginie Despentes

Jag köpte 0 böcker


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar